Du är en ful fisk, med falskare beteende än jag trodde! Slyna.....

Hallå alla där ute!

Säkert vissa som undra om min rubrik? HA! ja inget jag ska gå in på direkt. Men man tror man känner nån och det är en "vän" jo tjena säger jag! Men slut prata om de! vänner kommer och vänner går, och idag vände jag på klacken och gick med gått samvete! :)
Vad har jag gjort idag? inte allt för mycket, har varit ganska slut efter gårdagen. Men var hemma hos Frida ett tag idag innan jag stack hem till Micke för mamma och mormor var där.. Blev där längre än tänkt medans Frida och Jocke väntade på mig (hehe) kom till sist är huvudsaken! Var lugnt ett tag hemma hos Frida idag innan Berra kom in i bilden. Nä men var så jag gick över till han för jag hade lite saker att snacka om. Och rätt som det var kom vattenkrig upp i huvet för mig.. Allt slutade i alla fall med att jag, Frida och Berra körde vattenkrig i trappan igen....
Nä men var skoj! extra skoj att Frida var på, men som sagt vi är duktiga på att få igång varandra, är nog därför vi har så skoj tillsammans. ♥ Annars har det varit lugnt ikväll, blev lite chips ätande och cola hos Frida innan jag stack hem, men med Jocke som sällskap och August efter oss (Fridas kisse asså..) Ja just ja, snälla Jocke har "typ" fixat jobb till mig på måndag eller vad det var. UNDERBART! :D
Imorgon ska jag vara med Frida! blir nog grillning för oss, sen ser vi vart allt bär av men något skoj blir det nog skulle jag tro..

Jo klippe Jocke igår, här bildbeviset från igår när jag klippte han.
;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0