Du är bäst!

Tjena tjena!

Min natt vill jag inte prata om eller kanske ska säga morgon! men är hemma idag i alla fall. Satt nyss och pratade med Linn i telefon. Blir kanske att styra upp något med hon till helgen, dock vill jag ha med mig Isabelle också, men hon skulle vara med nån *TÖNT?* på fredag. Sorry nån kille tror jag, eller är det tjej? Ähh, inget jag tänker sitta och fundera på.. Men ska försöka få med oss henne, även fast hon vill köra en nykter och lugn helg. Men allt går att fixa som jag bruka skriva till er. Jag har hur som haver stora planer i huvet!

Nej nu ska jag fixa lite, men uppdatera senare..

Minns ni den här bilden? tror det var i början på Aprig nån gång.
Är det såna gånger man ska titta sig i speglen och säga "God morgon Sunshine?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0