Berrabus "08an" från STOCKHOLM!


Hallå igen.. Skrev i förrgår jag skulle slänga in en vide igår, men blev aldrig så för var upptagen med massa annat.
Men ska berätta lite saker först innan jag slänger upp videon. Är så att jag har ju bott i Fridas lägenhet sen i tisdags, med Jocke då såklart! :) MEN...

Frida har en supergullig granne. Berra! En man på 59 år, men som kanske är 14 i hjärnan. Inget illa menat och de vet han om! Men han har själv sagt han ska bli vuxen när han går i pension! Och är om 2 år.. =/
Men har haft kul/varit trevligt dom gångerna jag träffat han medans jag bott i Fridas lägenhet. Har varit allt från att nån av oss bara knackat på för att prata eller ta en cigg, eller lånat något eller tagit en sup ute på gården deras, eller inne hos Berra, Haha! låter värre än vad det kanske är, men har haft skitkul!
I alla fall. Knackade på han i förrgår, minns inte vad jag ville men hade något på hjärtat.. Märkte det var super blött utanför hans dörr, men knackade på ändå. Och råkade visst störa han när han låg i badet, men det gjorde inget.
Det slutade i alla fall med att vi hällde massa vatten i trappan, och till slut körde vattenkrig inne hos han! HAHAH! Det som även var roligt var när Fejken öppnade sin dörr 2 trappor under oss, och frågade vad fan vi höll på med?! :P
Säker vissa som undra vad jag tänker med. Och som jag säger,,
jag lever livet och försöker vara barn så länge jag kan även fast jag är "myndig!"

Här kommer videon på oss i trappan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0