That's me...


Jag ser inte mig själv som nån bättre än nån annan, eller anser mig själv som störst,bäst & vackrast!

Vet folk tycker det varit mycket festande för mig på sistone! Har fått kommentarer från andra men även nära, något som jag inte tycker är så kul... Men anser inte mig själv som på väg till Alkolist stadiet eller något som helst problem med den fronten. Anser att är de sommar och är ledig vad gör det om man tar en cider en onsdag då med en vän/vänner? eller vad gör det om man sticker ut och festar på helgerna och har roligt och träffa folk? anser inte det som något problem eller att man är på väg in i Alkolist stadiet! Men det är min åsikt!
Min åsikt till dom som är Alkolister är dom som måste dricka en öl varje dag, eller rent börja må så dåligt om dom är utan! Tycker det är mer ett tecken mot Alkolism! Nu fick jag säga min åsikt. :)



Sen ni som är här inne och kollar och håller på vet mer eller mindre lite om mig hur jag är som person.
För försöker inte vara någon annan, eller spelar nån roll. Utan jag kör mitt race och har ett mål med det jag gör.. Vad tänker jag inte säga, men ni lär märka.. Men är mig själv till 110% Sen att det varit lite mycket festande för mig den senaste tiden är en annan sak, men vet vad som "oftast" är rätt och fel!
Sen har man alltid ett beslut att ta, och om man  väljer rätt eller inte är upp till en själv, men smartast för en själv att välja de rätta.. Eller vad säger ni? ;) Självklart! men som jag säger, är mig själv och tänker inte låsas vara någon annan, eller försöka spela en annan person här än den jag är bara för att göra andra glada/tänka på deras rykte eller vad dom har för syster eller dotter! Har ju förklarat att min blogg är som en öppen dagbok, och är upp till var och en om man vill läsa den eller inte. Men jag skriver om allt! Det mesta iaf om mitt liv, festande, vänner, shopping som inte varit mycket på den senaste tiden men även kärlek..
Som sagt är inte mer människa än någon annan, men har skin på näsan och det kommer jag fortsätta ha! :)


Skulle vara kul om man fick veta vem många av er är som besöker min blogg är..
Lämna bara ett spår efter er, och om ni har tid berätta vad ni tycker/gillar eller ogillar här. Skulle vara lite kul att få läsa och veta.. :)


Kommentarer
Postat av: Josefine (din brors ex)

Andre tyckte att jag skulle titta in här, så det gör jag. Kul att se hur stor du blivit, det var ju så länge sedan jag såg dig sist. :) Hoppas allt är bra med dig, men det verkar det ju vara.

2010-07-20 @ 18:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0