Svetten rinner!

Hallå igen! :D

Sjukt varmt ute! Sitter och väntar på Jocke sen ska jag hoppa in i duschen och fixa mig..
Har nyss varit inne i Timrå med han och köpt och fixat lite grejor, så kan pusta ut nu. Ikväll blir det att festa och vart just nu vet jag inte en. Var snack om vi skulle vara hos Frida först, sen pratades det om att förfesta där och dra vidare, sen var det snack om att åka båt och festa... Ähh ser var allt slutar..
Nu ska jag plocka mina ögonbryn och vänta på Jocke..

Men önskar alla en trevlig kväll! :)

Och ett tips till er som bara sitter hemma under sommaren,, gör något åt erat liv och börja visa er ute bland folk/lär känna/träffa lite nya.. Alltid en bra början! ;)


Min kväll ska inte sluta såhär, så alla kan vara lugna! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0