Lugn kväll med folket...

God kväll/sen kväll folket!

Ikväll har jag varit hemma hos Jocke var lugnt och fridfullt. Vi drack lite vin och kollade på något Rickard låg och tittade på när vi kom. Senare dök Dick och David upp, och jag var enda tjejen där men var trevligt ändå.
Blev även så att vi tog en sväng till Jockes pappa för att hämta hans systers lilla vovvsing. Rååå söt!
Annars har det inte hänt så mycket mer ikväll. Imorgon blir det först solning och lite bad kanske. Sen under kvällen blir de lite drickande + gatufesten för oss!! :D
Nu ska jag se på filmen Alpha dog innan jag ska sova. Peace!

Tycker mitt liv påminer lite om filmer eller hur jag ska uttrycka mig! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0