Lite som hänt!

Hallå bloggen!

Var några dagar sen jag uppdaterade om man bortse från igår, men trodde jag skulle hinna skriva då men blev aldrig så..
Men om vi bortse från de så har jag haft fullt upp med massa annat den sista tiden. Ni undra säkert vad jag gjort? ;)
Har passat på att träffa lite släktingar här nere, och även ätit ute varje dag förutom en sen jag kom hit.
Annars har jag dom två senaste dagarna varit på stranden med brosans tjej samt mamma, hennes kusin och henens son, mycket trevligt måste jag säga det varit! :) Jo mamma fyllde år för två dagar sen så då var vi lite folk som var ute och åt och firade mamma. Och första gången jag drack ute på en restaurang då också! bättre sent än aldrig, eller hur? :P haha! Annars ikväll ska jag hem till André, min bror alltså. Ska hjälpa han att städa lite sen grilla där tillsammans med han och frida. Kommer nog bli trevligt!

Jo på tal om igår..
Skulle ju ut och äta med mamma och hennes kusin samt mina kusiner eller vad dom blir. Men vi drack lite vin där hemma först igår innan vi drog till ett ställe som heter Vagabond. Är en restaurang ganska nära där dom bor, men väldigt gott. Men vi var där igår och åt och drack även lite där, och var mycket trevligt! men tror min mamma fick i sig lite för mycket alkohol, HAHA!
Ska lägga upp lite bilder så fort jag får tillfälle, har lite nu så är på tiden jag slänger upp dom snart, men dom kommer!
Ska avsluta nu så jag kan gitta hem till min mormor och duscha innan jag ska iväg, Men ska försöka skriva ett inlägg när jag är där!
Puss!♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0