Kan livet bli bättre?



Hallå världen! :D

Sitter just nu och dunkar musik, och inser det är en vecka kvar innan jag sticker till Kreta! Kan det bli bättre? Jo det kan de, skulle varit super nice om jag skulle ha Jocke där med mig! ;) men är inte länge kvar nu innan vi ses och längtar som jag kunde göra när jag var liten till julafton..

På tal om igår, vad gjorde jag?

Var hemma hos Andre och umgicks med han och Frida! :) Vi stack och köpte pizza och godis, sen fick jag och Frida bestäma vad vi skulle se på för film hemma hos. Blev självklart skräck! Haha och Andre blev sur! Dax att växa upp brorsan?! Men annars var det trevligt. Längtar nu tills vi sticker till Grekland!!

Nu ska jag vara social med Emelie och gå ut och steka en stund i min snygga bikini innan vi ska börja grilla!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0