Jag lever!

Skämt och sido.. Sitter i alla fall just nu hos min kära kusin och umgås! Har saknat henne och även kaxiga Markus så är trevligt! :D Kom som sagt till Malmö igår kväll runt kl.11! Så träffade min bror då och hans kompis. Så stack iväg och åt med dom för var skit hungrig. Annars när jag kom hem till mormor gick jag typ och la mig för var sjukt trött!
Idag har jag inte gjort allt för mycket.. Träffade min kusin en sväng idag på dagen, sen kollat jag på Snabba cash när jag kom hem till mormor, annars har jag varit ute och ätit och träffat min bror en sväng och lite sånt, nice nice!
Nu sitter jag som sagt här hos Emelie och MArkus och dunkar lite musik och vill ut i Malmö stad och röja lite!
Får väl se när det blir av som sagt. ;)


Visst ser det gott ut? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0