Freeeeeeedag!

Wihoo!

Blev inte så mycket uppdaterande igår, men hade fullt upp med annat *som vanligt numera!*
Stack ner till stranden med Frida där Jocke först kom med glass till oss *sötnos..* efter ett tag dök iaf Rickard,Simon och Dennis upp.. Blev lite bad och bus i vattnet! (Minns jag blev så sur på Rickard för han trodde jag kissade i vattnet..) HAHA! herregud säger jag bara.. :P
Annars tog vi en båtsväng igår till fina Alnön, var mycket mysigt och trevligt.. Förövrigt hjälpte vi Frida att städa igår, så ikväll blir det feeest! Min kväll avslutades med att Jocke och jag tog de lugnt här hemma hos mig, och att han sov här.. :)

Där fick ni veta lite snabbt om gårkvällen. Ska äta nu, men uppdatera på ett tag, puss! :)



Bjuder på denna bild på mig och Kissgubben från förra fredagen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0