Det är vaaaaaarmt!

Hej bloggish!

Hoppas att allt är bra med er idag :) för det är de här med mig fast det är varmt!
Jo var och fixade mitt pass igår, gick bra men tog kort 3 gånger! HAHA! men min kära mamma störde mig så var inte så konstigt! Annars passade vi på att hämta ut våra biljetter som vi måste ha när vi snart ska ner till Malmö...
För övrigt när vi var klara med allt tog vi bussen hem och gick till Jockes jobb för att hämta med han hem till mig. Skulle hem för att bara byta om och så, men tog lite längre tid än tänkt. Vi åt lite chips och satt vi datorn och jag sprang runt här och segade på "Stackars Jocke..." Men när vi var klara drog vi hem till han och var där en sväng innan vi drog ut med båten tillsammans med... Rickard, Simon, Dennis, Jocke och jag då! :)
Var trevligt, dock blev inte allt som tänkt för mig, hahah! Annars tillbringade jag min kväll tillsammans med dessa grabbar, och sov även hemma hos Jocke och Rickard. Och så snäll som Rickard var fick vi självklart låna hans säng. :)

Nu sitter jag här och väntar på att dom ska sluta.. Blir sen att Umgås med grabbarna samt Frida och Robban. Hoppas iaf vi sticker ut med båten idag när det är så varmt! Men ska äta lite och försöka få tag på Frida.
Puss puss!


Just nu mår jag såhär! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0