Bilder från igår!

Vet min hårfärg ser jätte konstig ut på denna bild... Men alla bilder ska ju med!


Det var lite bilder från igår kväll! :) För övrigt hade vi det trevligt, dock spårade det ur i slutet.. Men som sagt inget som börja bli ovanligt för mig. Men som man bruka säga.. När spriten går in går vettet ut! Verkligen sant.
Men som sagt hade kul igår förutom när allt spårade ur. Men på tal om annat. Vi stack ju ut med båten igår till något ställe. Och var så gulligt. Träffade en liten kille där på 8-9 år eller vad han var. Och han var så snäll och lät mig följa med på hans båt. Han sa även jag fick sova där, naaw gullig kille. Så slänger ut den sista bilden på oss som jag tror Frida tog.

Nu ska jag duscha, sen ska jag få hit Jocke så han kan kolla på hundvalparna innan vi ska gå till Frida och få liv i hon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0