Bakis :(

Heeeeeej! :)

Sitter hemma hos mamma just nu och känner mig verkligen inte pigg! Men är själv självförvållat..
Hade i alla fall kul igår. Började med att det blev lite drickande hemma hos Jocke och Rickard. Senare mot kvällen bar det av till Sundsvall med - Jag, Frida, Jocke och Robban och Sebastian han som körde oss..
Inne i Sundsvall var det full rulle, folk överallt, men är så det ska vara! ;) Var så vi ville in i något öltält eller vad det var, men saken var den att "lilla" Frida hade tappat sitt... Men det löste vi öndå, och rätt som det var så var vi inne.
Fick en cider av snälla Jocke, men var inte länge innan jag såg/hörde ett ställe där det verkade roligare.
Var ett annat "tält" eller vad jag ska kalla det också som verkade mycket roliga + dom spelade bra musik och var massa folk som dansade! Så där gick vi dit och röjde upp. Och även med Fridas mamma och hennes släkting! Ahh kul var det!
Rätt som det var slutade dom för kl blev 1! och dom höll bara på tills då! *SUCK* tänkte jag. Som tur så har dom öppet till kl 2 idag, så vi ser om Jocke får sina biljetter så vi kommer in idag.. Är så det kostar nu dom här 3 dagarna framåt..
I alla fall, allt var trevligt igår, FÖRUTOM! nu kom det.. Men förutom när en äcklig man skulle stå och filma mig, Jocke, Frida och Anton i parken när vi "lekte" av oss. Haha! Men han fick sitt, och sen ringde vi till polisen. Var även en idiot som försökte ta Fridas väska! men han fick först av Jocke, sen även av mig när jag fick veta de! Rätt ska vara rätt, eller hur folket? annars blev det ett dopp för mig och Frida i fontänen som var nära oss.. Efter ett tag kom även Jocke i! :) Nej orka inte skriva mer nu, mår skit illa! "Och sprang nyss på toan och spydde!" så ska vila ett tag, sen ser jag om jag orka med kvällen!



Kommentarer
Postat av: stina

fiin design !

2010-07-08 @ 23:02:03
URL: http://ssstinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0