Joel kinnaman



Satt nyss och sökte lite om han osv och hittade den här snygga bilden!
Mmm, ögongodis eller? haha! skämt å sido..


Hittade lite saker om han som jag inte tror så många visste, som...

Han har en amerikansk pappa som deserterade från Vietnam­kriget och levde på rymmen i Laos i sex år. Så Joel har fått mycket laotisk och thailändsk mat under sin uppväxt.

Han blir inspirerad av rollen han spelar för stunden och klär sig gärna liknande privat. När han spelade gangster i Johan Falk-serien tränade han mycket och gled runt i träningsoverallsbrallor.


Det var de, vad har jag gjort ikväll? Var nere för en stund vid ett ställe nära mig och köpte lite godis, tänkte jag skulle ha filmkväll och bara ta de lugnt. Men insåg de inte skulle gå utan godis (A) så sprang ner och köpte lite..
Såå nu blir de film för hela slanten, sen ser vi om jag skriver mer ikväll.. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0