Fundera på att köra lite brun utan solk ikväll efter jag duschat..

Ja som de står i min rubrik,, fundera på att använda lite brun utan sol efter jag duschat..


Var som ett tag sen jag använde det nu, och är så less på att vara lite småblek. (Saknar sommaren med skön värme och massor med sol..) Men fram till sak , fundera på att köra med brun utan sol på vintern sen på sommaren ligga och steka på något härligt ställe dagarna lång :) de låter väl hur ärligt som helst?

Men sen behöver man inte spendera sina pengar på den dyraste krämen som finns, den jag tycker är helt okej är Dove! Men man ska inte klaga Lóreal funkar helt klart den också..


Vad använder ni för run utan sol, ja ni som använder de/det? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0