Bakis & trött!

Hejsan hoppsan!

Lyckad kväll måste jag säga , tack till er som var i mitt sällskap men även tack till Nils som bjöd mig på en Tiquila. :)

Lite snabbt om igår.. Vi var några stycken här hemma hos mig och förfestade, det var trevligt.
Runt 11 tiden tog vi bussen in till stan och sen var de Station 8 som gällde för hela slanten!
Dock var Johan och Simon lite tråkiga , dom orkade inte stå i kön så dom stack till O´learys =/ men men..
Var ändå kul på station men till slut fick Johanna & Isabelle för sig att dra till O´learys men jag ville inte de så jag stannade och var med Fredrik.

Lite snabbt.

Slänger upp lite bilder från igår.. ♥


Det var lite bilder från igår, nu kommer Fredrik snart så då ska jag , han & Johan ha filmkväll!

Så blir mer imorgon tror ja , puss! ♥











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0