Vad ska man säga, att folk orka..

Satt och snokade på en skvaller sida om några "girls som bloggar." Och måste säga de står väldigt mycket om Kissie tex! Men de jag inte förstår är att folk orka lägga ner så mycket energi på hon.. Man kan ju undra om man ska (skratta eller gråta)

Läser tjejens blogg dagligen för jag tycker hon är rolig och grym på sitt sätt, även fast hon kan skriva eller gå lite för långt ibland.. Men förstår inte att dom gör en blogg om vad som är sant eller falsk! Asså vad vet dom om hennes liv tex?
Tar inte Kissie eller "Alexandra" i försvar men tror de är väldigt många som önska dom satt i hennes sits, även fast hon är de lilla överdrivna många gånger.
Men som tex de där att redigera bilder? är ju en vanlig sak nu mera idag..
Tror mer eller mindre att varannan människa använder något slags program FÖR att redigera sina bilder..

Men kan erkänna att de här kanske är lite för mycket!

Här är sidag för ni som är nyfikna om de jag menar/skriver http://hotgossips.blogg.se/index.html


Kommentarer
Postat av: Anonym

"energi på hon"

asså jag e 14 och stavar så mkt bättre.

2010-02-07 @ 23:16:30
Postat av: yasha

tycker inte heller man ska slösa energi på vissa människor. låt dem köra sitt race, det stör ju ingen om man väljer att inte läsa det.

2010-02-08 @ 14:46:14
URL: http://yasha.bubbleroom.se
Postat av: Michelle

Oj va smink! Förstår mig inte på sånna tjejer.. Det finaste är att se naturlig ut :-)

2010-02-09 @ 00:22:33
URL: http://michelleblomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0