Tvättar och fixar..

Nu har jag tvättat klart, ska bara hämta tvätten sen , guuud så skönt!

Nu ska jag försöka fixa min blogg lite, men vet rent f*n inte hur jag ska lägga in reklam på höger sida när jag har de andra på vänster.. Så tänkte höra om någon av er läsare kanske vet hur man gör? skulle bli super glad om de finns någon av er som vet. Tycker isåfall ni ska skriva till mig :) annars får ni önska mig lycka till! ♥

För övrigt så är de skola imorgon, har handels lektioner hela dagen. Hoppas Larry våran lärare är så snäll så vi får sluta lite tidigare..
Annars efter skolan ska Johanna följa med mig hem imorgon och vara här och umgås och sova med mig i min bäddsoffa, blir nog mysigt.

För er som undra vad de är för myspys soffa jag ha, kan jag berätta den är från Jysk! bara att kolla Här på den..

Kommentarer
Postat av: Maria ♥

Sv: hihi okej. Anmäl dig gärna till Veckans blogg! :)

2010-02-08 @ 21:12:42
URL: http://mmiaas.blogg.se/
Postat av: Maria ♥

Sv: åh, kul! Hör av mig när jag valt ut finalisterna. ;)

2010-02-08 @ 21:18:20
URL: http://mmiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0