Svar på tal..

Är varken Rasist eller Nasist. Men han som kallar sin blogg för kingofstockholm tycker bara att den killen borde börja bete sig lite bättre, och kanske borde skaffa sig en tanke i bakhuvet på hur man beter sig, eller hur man skriver.
Anser att han inte har så bra syn på en speciell tjej som bloggar. Vet inte om han är så för övrigt eller om de bara är mot "hon"..  Men de jag skrev till han var av ilska, för att blogga om andra folk på ett sånt sätt är bara elakt! Bättre skriva till henne direkt.
Men vist kanske tog i lite. (A)
Sen en sak som ni inte viste , har en bror men vi har dock inte samma pappa men han är hälften Chilenare så vore lite konstigt om jag var Rasist/Nasist.

Hoppas du är nöjd med svaret, och tack för övrigt för ditt inlägg. :)
Men för övrigt önskar jag er alla en trevlig och rolig helg!

Min underbara bror och hans söta tjej Frida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0