Orka sån äcklig fjant som dig! :)

Hejsan hejsan! Jag och Johan råkade försova oss lite idag, inte ok! Men sånt som händer.

För övrigt så blir jag så less på äckliga fjortisar som ska verka veta mer om mitt liv eller om mina bekymmer än jag själv gör. Tyder ju bara på att slampa.. Oj förlåt "hon" gillar trycka ner på andra, synd de inte biter tjejen :)
Dina ord är inte ens värd så mycket som din andedräkt luktar! :)
Säge bara en sak, fuck you ronneröv! Är inte den som lider av att folk ÄLSKAR ATT HATA MIG..
Har mer riktiga vänner, än dina Maxfriends du lever på! ;)

Nej nu ska jag fixa mat, puss!




Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för att jag får vara i centrum i ditt liv=)

haha du kan verkligen inte släppa mig från dina tankar, gud så gulligt. kom så kan vi gifta oss oxå=)

2010-02-05 @ 12:26:01
Postat av: Anonym

Ganska tragiskt att du tillägnar ett helt inlägg och framför allt en massa tid att bry dig om denna E**A RONNERÖV. Hon måste ju vara väldigt viktig i ditt liv om du orkar fortsätta lägga ner energi på henne, positiv som negativ. Vem bryr sig liksom om hon är världens största äckel som du skrek efter henne på stan häromdagen? Så vitt jag vet BEHÖVER du inte umgås henne. Du behöver inte ens låsas om som hon finns.



Du och Ronneröv, som du föredrar att kalla henne, behöver inte älska varandra. Men det finns ett ord som kallas respekt. Om du inte vet vad det är så googla på det. Att visa empati och respektera varandra är inte så himla svårt. För vad får du ut av att lägga upp en bild på en gris och referera det till E.R? Ingenting antar jag. Eller har jag fel?



Hur som helst. Alla gör fel. Både du, jag och E.R. Det är mänskligt. Och ingen kan göra något åt detta. Men det viktiga är att man lär sig av felen. Ingen mår bra av att "älska hata någon". Visa att du är vuxen och ta ditt ansvar som medmänniska.

Som sagt, du behöver inte älska henne. Men det minsta du kan göra är att respektera henne som människa. Precis som jag respekterar dig?



MVH En som inte har en aning om vem du är men som tycker det är tragsikt att du ska göra illa dig själv genom dina ord mot andra.



Hoppas du förstår att denna kommentar inte är elak eller så. Blev bara lite nyfiken på hur du tänkte. Skulle kunna skriva ut mitt namn, men varken du eller jag har någon nytta av att vem jag är.



2010-02-19 @ 20:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0