Min åsikt..

 

 

 

 

 


 



Svar på tal till dig som la till en lång "Anonym" kommentar till mig.. Men har mina aningar om att du är miss C! The only friends in hers life med andra ord.

Kan ju börja med att tycka de är gulligt att de finns nån som kan försvara hon. Menar så som hon gjort och betet sig är hon inte värd nån. Men de är vad jag tycker.

Vet inte vart jag ska börja. Har som inte haft något med henne från början tills... Jag fick veta hon snackade skit om mig! efter vi haft ett snack i sommar. Men är inte de enda. Tycker så som hon betet sig och hållit på är allt från snällt och oacceptabelt. Och klart man reagera. Menar gör ju bara att man tycker hon är mer vidrig som människa..

Kan ju säga som så mycket att jag skiter i E! Är bara så att jag skriver om de mesta i min blogg, och de är bara att gilla läget. Är ju inte så att hon behöver läsa den? men de gör hon ju dagligen säkert.
Men de bjuder jag på. Vill hon snoka i min blogg så fine, men då får hon ju ta lite också om hon vill göra de. (Heheh) Och på tal om en annan sak, skrek aldrig äckel till hon på stan. Stod med några kompisar sen så såg jag henne för dom andra kollade snett och viskade till mig. Och då kom de ut "HAHA FYf*N" nog för att jag tycker hon är äcklig, men inget som kom ur min mun. Är istället något hon drömt om, eller så är de kanske så att hon tycker de om sig själv också..

Och är typen som tar folk för vad dom är. Sen kan man inte gilla eller älska alla, och så är det.. Men om nån är taskig eller gå på mig, så är det en självklarhet att jag försvara mig. That's life. Och tar ingen skit av folk. Och för att man ska visa respekt ska man få de tillbaka, men är inget hon förtjänar av mig, för jag får inget av hon. Så är inget jag behöver googla. Men tack för tipset! :) Men.. Därför jag la upp en bild på en gris och skrev E**A Ronneröv är för att hon beter sig som en gris + röv. Inget illa menat, är bara min åsikt och vad jag tycker.

Och klart alla gör fel. Men sen bruka man ju lära sig av sina misstag, men de är visst något hon inte gjort! Tänkte på hon gör ju om samma om och om igen. Men ska väl finnas såna också. Men som sagt hon visar inte mig någon respekt och därför kommer jag aldrig göra de med hon heller. Är ganska enkelt. Finns ett ordspråk Ge och ta, Ganska enkelt..

Och tack för din kommentar. Och synd att du inte vet vem jag är för då skulle du nog förstå mig och mitt hat mot henne.

Ha de bra! Och kommer inte svara på fler kommentarer från varken hon eller dom få vänner som hon lyckas övertala att kommentera.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0