Livet är underbart!

Hejsan mina lovers!

Nu har jag hunnit göra lite saker idag. Eller ja sen jag bloggade sist.. Har hunnit förbättra min sminkning, varit med Johanna och lillaJossan på stan ett tag. Varit med Fredrik och Johan ett tag på stan, sen träffat Johanna och Jossan igen på stan och sen Isabelle.

Var ju tänkt jag och Isabelle skulle sticka till Solbacken idag, men stackarn missade bussen 2 gånger!
Så vi han aldrig åka dit.. (Men de gjorde inget, för vi gick på stan och kollade på allt möjligt och hade lika trevligt som alltid!)
För övrigt längtar jag tills på fredag. Då blir de förfest hemma hos mig, sen utgång till Station 8!
Och gissa vem som kommer vara där? Bingo Rimer! Såå Fabulous. ♥

Intressant va? :)



Nej, nu ska jag gå och sola lite. (Vissa har ju tillgång till sånt ;) )

Vi hörs sen puss!

Kommentarer
Postat av: "lillajossan"

vadå lillajossan jag är inte liten ;)

2010-02-24 @ 23:39:01
URL: http://jossanlindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0