Ingen timrå idag!

Hej hej!

Inte min dag riktigt idag! Har varit lite lat av mig när de gällt skolan på sista tiden! Något som inte är bra, men kommer bli SKÄRPNING! Och är även anledningen till att de inte blev timrå för mig idag. (Buhuhu) Dock blir de Timrå imorgon.. Så ska ta 12 bussen.
Bättre än inget, eller vad säger ni? :)

Annars har dagen varit helt okej. var på stan med Johanna, Fanny , Jossan & även Johan. ♥
Var trevligt, men skrev igår om mitt besök på Max. Hade ju tur att jag inte tappade aptiten! MEN istället gick de en gris på stan och förpestade luften!.. Men tur hon bara gick förbi oss, Eller.. Jo de var det! 
De som var små komiskt var när Johanna sa kolla åt höger, och jag kollade men såg inget ?? och började kolla överallt. Men till sist då klickade,..

Nu ska jag ringa till min mammi och koka lite tee, och ta nån macka..
Så vi hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0