Fuck you!

Helluuu!
Blev bara ett inlägg igår, hade som inte tid att blogga (A) var med Johanna och Johan lite.
Var ganska chillad kväll igår. Vi åkte och hälsade på Johannas gamla vovve Inda ♥ men blev även en sväng in till Btk med Johanna och Ante. Dock åkte Johan i en annan bil dit.
Behöver inte gå in på vad vi gjorde där inne, men vi gjorde lite av varje. :)
För övrigt var vi hemma hos dom och tog de lugnt.
Jo , en viss person försöker sig tro han,hon/den kan knäcka mig, men nej tyvärr , du kommer inte lyckas lilla vän!
Skulle kunna knäcka dig på noll tid om jag kände för de, men har så pass mycket vett att jag kan skillja på rätt och fel. :)

( Antar vissa undra vad jag menar med de, men inget ni behöver oroa er för (A) Vissa har bara problem med sig själva... )

Lägger upp en bild på Svante och Indra från igår som jag tog av Johanna.


Kommentarer
Postat av: t a k a i ♥

hej sööt! :D

ska vi följa varandra på bloglovin? :>

2010-02-11 @ 19:02:27
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: t a k a i ♥

svar:

har lagt till dig nu <3

2010-02-11 @ 19:04:02
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0