...

 

 

Sorry för dålig uppdatering men har verkligen inte orkat blogga.


Men lite snabbt om i helgen. "FörstFörfest hemma hos mig i "fredags", vi var drygt 15 personer tror jag om inte mer."


Men senare blev de även station 8 för oss. Var kul! Dock var de roligt när vi tog bussen dit.  Johanna och Jossan skulle pissa osv & bussgubben klagade lite om att vi inte fick dricka på bussen osv. (Hehehe men förstår han!)För övrigt hade vi kul på station. Jag och Isabelle träffade Bingo och pratade med han som planerat och blev även ett kort. Ska försöka fixa fram bilden. Tyvärr så spårade det lite i slutet, men inget jag tänker skriva om.


Lördagen var lugnt. (Man kan ju undra vad vissa tänker med eller har för problem!) Annars är det en lugn söndag också. Har lyckas städa upp de mesta från i fredags. Grattis Louise...

Hehhe, nä nu ska jag duscha och äta något och kanske slå på nån film..


Men lägger först ut lite bilder från i fredags Enjoy...





Dom 2 bästa bilderna till sist! För övrigt tack till er alla för en trevlig kväll.

 


Kommentarer
Postat av: Felicia

GALET!!! xD Så denna vecka blir chilla galet eller!??

PUUSS

2010-03-01 @ 11:13:42
URL: http://fjaelkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0