Manikyr..

Godmorgon alla sunshines! :)

Vaknade för bara en liten stund sen av att min söta sunshine ringde, var bara bra det för om två timmar ska jag åka och fixa mina naglar. ;)

På tal om igår så är jag nöjd med gårkvällen. Hjälpte först min bror att städa hos han och så på dagen, sen åt vi lite efter han och Frida hade tränat, sen senare mot eftermiddagen åkte vi till kungsparken och matade lite fåglar/ankor! Ohh var så gulligt för matade ett par ankungar, och vet ni vad?! Fick även klappa dom! ohh trodde jag skulle smälta! Efter vi matat dom stack vi till Mcdonald för att köpa glass. Men självklart funkade inte maskinen där, sen nästa Mcdonalds vi åkte till hade dom lagt ner, så vi fick åka mot Rosengårds Mcdonald och köpa glass där.  Självklar var dom lite tröga, men fick min Mcflurry marängswiss + en cheeseburgare. Snacka om att vi tjockade oss i går! :D
Annars åkte vi förbi mamma och mutti en sväng. Mutti betyder mormor/gammelmormor på tyska till er som ej vet!
Men vi åkte förbi, och dom fick smaka lite glass dom med, men blev inte så jag stannade där. Utan André ville jag skulle sova och vara hos han en natt tiill med dom, så det blev så! Så när vi kom hem dit spelade vi lite Monopol på hans Xbox. Och var roligare än jag trodde, så är inte sista gången jag spelade det!
Annars kollade vi lite på ett hajprogram och år fruktsallad innan vi gick och la oss. Så det var lite av min gårkväll.
Sitter här nu och väntar på att André ska lämna Frida och komma hem med en baugette så jag får i mig lite frukost. Men ska klä mig oh lite sånt, men ser om jag får tillfälle att uppdatera senare idag..

 
Glömde självklart min kamera igår, så det här är bara gogglade bilder´men funkar bra det också! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0