Jag ska bättra mig!

Hallå folket!

Kom som sagt till Timrå igår och skrev ett inlägg lite snabbt för var ett jävla tag sen!
Annars packade jag upp mina saker och fixade med det som skulle tvättas och så, sen hoppade jag in i duschen och efter de la jag mig i sängen och kollade på The last song! Riktigt bra film om ni fråga mig, kommer klart se om den.
Annars pratade jag med en gammal vän igår! Känner man saknar dig!

Annars idag har jag tvättat och fixat med bilder osv från Grekland. Men vad jag har gjort kommer ni antingen få se idag eller imorgon. Spännande va? ;)
Annars har jag varit och hälsat på min morfar också en sväng idag. Men inte själv, utan tog med min kisse Dixie för att liva upp allt. Och glad blev han.. Naaw var så gulligt! Min morfar har tyvärr kol och kan nästan inte prata, men han kämpade för att få fram kiiissen! ♥ Älskade morfar.
Nu har ni fått veta lite av min dag, inget intressant alls. Känner dock jag längtar lite upp till Skellefteå! Trodde aldrig jag skulle känna så, men gör verkligen de! Saknar främst två girls där uppe. Glad ni hamnade på samma skola. :)
Nej nu ska jag se på Sex and the city 2!
Men vi ser som sagt! Och jo! ska skicka in min Kamera imorgon så jag kan ta bilder nångång igen...


Har hittat en sak jag ska köpa till höst! Någon som vet ifall den är bra? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0