Jag måste bättra mig!

Shit vad jag backat ner från att skriva minnst 2 inlägg per dag om inte mer! Dags att bättra sig..
Har iaf inte mått så bra idag. :( Vaknade natt av att mina katter levde om, och självklart fick jag inte sova efter långt om länge! Sen när klockan ringde halv 8 hade jag så jävla ont i huvet inte bra alls.. Så jag stannade hemma idag, trist men imorgon blir de skola! :)
Blev även så att Isabelle inte kunde komma idag eftersom hennes mamma fyller år, så Grattis till hennes mamma.
Nej nu ska jag bädda ner mig i min bäddsoffa och se på filmen Midnight express som gjordes 1978! Verka då sjukt bra, så ska se den. :)

Slänger in en skön låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0