I'm still alive!

Back in Timrå nu!

Åkt tåg typ hela dagen! Känns lite små tråkigt att vara här, för känner mer och mer att sommaren börja närma sig sitt slut! Känner det absolut inte är dax för det än. Men å andra sidan har den här sommaren varit som en riktig berg och dalbana för mig! Och då menar jag inget negativt med de, kanske en smula, men inte syftat till någon person eller så.. Men ska slänga upp dom få bilderna jag ha från Kreta. Tyvärr så gick min kamera sönder där nere! :( Kanske lika bra? Fast kast kanske inte. Bilder är alltid ett minne. Men tur jag har mina minnen i hjärnan! ;)


Massa tankar och funderingar att ta itu med nu.
Back to the real life again!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0