VAFAN!!

Hellu mina sunshines!

Har inte bara ont i huvudet nu, utan även hela kroppen! Hoppas fan jag inte åker på något..
För övrigt gick det bra på APU´n idag. Vi hade även ett möte och det gick super! Och måste säga bättre chef än där får man leta efter. Plus till hon!
Jo fick sluta tidigare idag, så stack in till stan och träffade Isabelle. Var inte så peppad för jag mådde som jag gjorde. men har man bestämt så har man. Och allt för Isabelle! ♥
Haha hände en rolig sak på stan, är inte nasist eller rasist.. Men vi satt ute på en bänk för Isabelle skulle röka, sen när vi gick in stod det 2 "äckel turkar" och stirrade! Ohh, hatar sånt men ignorera dom bara.. Men fram till sak.. Isabelle stirrade visst tillbaka och tydligen så slickade den ena äcklet sig runt munnen och tittade på hon som fan. Och rätt som det var kom det bara ur hon.. KAN DU SLUTA GLO!? AHAHAHAHA! good girl..
Annars var vi och åt middag på Max, skitgott! "Stekhuset." Haha nä skämt o sido. :P
Nu fundera jag på att ta mig en långdusch och sen slå på en film. hoppas även på att Johan kommer hit och sover ikväll ♥ efter att han varit på stan med sina friends..




Kommentarer
Postat av: Emma

Du gilla vårat såkallade stekhus ;)

2010-04-19 @ 20:20:43
Postat av: ägaren av bloggen! :)

jag gör ju de emma ;)

2010-04-20 @ 08:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0