Trött!

Hejsan hejsan!

Sorry för lite uppdatering men har haft fullt upp idag.
Igår så var jag ju med Isabelle, och senare på kvällen kom Daniel. vi hade en lugnt kväll, men det var skönt. :)
Var lite trött imorse men var inte så konstigt. Hade besök här hemma fram till kl 6 imorse! Men det var trevligt.

Vaknade runt 1 idag och trodde Isabelle var borta. Haha! snacka om nyvaken och trött!
Vi tog de lugnt ett tag, och såg klart en film vi aldrig han se färdigt igår. Sen runt tjugo i 4 stack vi in till stan.
Dom hade dock inte många affärer öppna idag, men vi roade oss ändå och jag köpt hem lite mat och annat gått.

Nu ska jag fixa lite mat osv, sen så får jag kanske besök av Fredrik senare ikväll. Var ett tag sen vi träffades på fritiden så är på tiden nu tycker jag.

Men ska fixa mat så vi hörs sen, puss puss!

För ett tag sen, när jag även var rödhårig! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0