TRÖTT , TRÖTT!!

Måste säga går kvällen mycket trevlig, stort plus! Var ganska lugnt hos Fanny, men ska inte klaga! flöt på bra hemma hos hon ändå :)
För övrigt blev det en sväng in till stan igår mitt i alltihopa. Träffade lite igenkända ansikten, så var superduper naajs!
Det som var små komiskt var.. Att jag och Johan följde med Johanna och Erik till stan för att hämta nån eller hur det nu var. Men innan vi var klara och skulle dit så var ju dom nån helt annan stans. Och jag hade min jacka, alkohol, väska, nycklar och allt där uppe. "suck!" Men som tur var så fixade det sig också.
Haha (fick mig ett gott skratt att höra både Johan och Ante babla på när vi åkte bil! Inte riktiga grabbar som är i ordning när dom är på fyllan...!)

Nej nu ska jag ta tvätten, hade ju tvätt dag idag kl 10! Så tur man tog de lugnt igår kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0