Ojojoj!?

Helluu bloggen kanske jag ska skriva nångång! (A)

Tycker det är så skönt att det är sol ute. Men är dock ännu skönare att jag håller på att bli frisk..
Febern är som borta "typ" har ju knarkat alvedoner så lilla Johans mamma fick skicka med han lite. Naaaw!
Nä men allt är på bättrings väg, har tyvärr bara jobbigt med halsen och förkylningen. MEN kunde varit värre.
Ja, just ja, vaknade ganska tidigt idag. Ovanligt eller inte.. Men slog på tvn, kunde inte låta bli att filma och slänga in en kommentar..


Look here!
(Min röst lät inte okeeej! men det bjuder jag på..)



Haha ja. Här såg ni då min lilla video. Kanske inte sa dom snällaste orden, men sanning/ärlighet vara ju längst.
Nu ska jag fixa lite mat, sen ska jag se på Gangster en svensk film. Kan slänga upp trailer/trailern sen.
Men skriver lite senare, puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0