OHH, kan det släppa!

Helluu mina sunshines!

Sorry för dålig uppdatering, men idag har jag haft så hemskt ont i huvudet att det är helt sjukt!
Vaknade tidigt idag också, men inte så konstigt efter alla timmar jag sov igår.
Vaknade och väckte Johan för han skulle till sin kompis, för dom skulle göra en bilfärd till Alko. Yes!
Vi låg och pratade en sund osv. Sen runt halv nio stack han. Men rätt som det var kom gubben tillbaka.
Och var så fult för jag satt och snackade med katten, men var som att hon fattade att någon var på väg hit upp, för hon gick direkt till dörren och väntade. Haha cute kisse asså!
Hur som haver. Vi fikade lite, Johan åt mackor och jag drack lite tee bara. Var som det enda jag behövde för min hals. Sen fick vi för oss att somna om, så då gjorde vi de. Vaknade runt halv 12 tror jag. Och Johan fick panik för klockan. Haha! Nej orka inte berätta mer nu.

Men har som inte orkat blogga idag för jag varit så trött i kroppen och haft min äckliga huvudvärk!
Men hoppas Johan får tar några alvedoner från sin mamma, skulle inte skada.
Nej nu ska jag vila lite mer, men ser om jag orka skriva mer idag. Får se hur det går när fylloJohan kommer hem hit! Not happy!!


Här ser ni.. Söt som katten!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0