Nytt försök.

Godmorgon alla läsare!

Sa ju jag skulle göra ett nytt försök efter jag sovit osv. Så nu gör jag ett nytt försök och sätter igång.

Men skrev igår att jag hade pratat med Isabelle i först 1 timme, och att det var lika trevligt som alltid.
Men att jag även hoppades på att hon skulle komma ner till Timrå och ha kul här med oss. ♥

Sen skrev jag mest att det hade varit trevligt hos min gamle morfar. Och att vi hade fixat lite, goda morotsmuffins och druckit lite saft till de. Sen bara umgåtts med han. Var som sagt ett tag sen jag träffat han så var trevligt.
Tror även han fick en puss på pannan av sitt lilla barnbarn. Naaw! Haha..

Slänger upp en bild jag tog på han från igår.



Det var ungefär det jag tänkte skriva igår om inte mer. Men satt som sagt i telefon i nästan 2 timmar.
Men var helt klart värt det, skulle kunna prata längre om det skulle varit så.

Nu ska jag gå upp och äta lite, sen ska jag hoppa in i duschen sen ska jag fixa mig lite och så.
Sen ska jag ta och cykla till mammas jobb och baka bullar. Var tänkt jag skulle vara med Daniella idag och åka in till Sundsvall. Men vi får ta det imorgon istället, men ska då försöka träffa hon ikväll. :)

Men uppdatera innan jag sticker, eller sen när jag kommer hem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0