Nöjd med dagen ;)

Dagen har verkligen gått fort! Som man bruka säga, tiden går fort när man har roligt.
Gick till Danielle idag runt 11-halv 12 nångång för att överraska hon. Haha! var inte lätt innan dom öppnade, men överraskad blev hon när jag kom in i rummet där hon låg och sov. Tror Alice blev glad att se hon! För hon skulle upp och pussa på hon osv. Så cute!

Var tänkt vi skulle ta bussen in till Birsta för att äta på taco bar. Men bussen kom aldrig så jag sa.. Nu går vi! ;)
Så vi gick, men vi roade oss lite på vägen mot Timrå. Tänkte visa en video, kanske 2! Men dom är inte klara så blir imorgon.

Annars när vi var ute idag så tänkte jag göra ett inlägg med massa bilder och videoinlägg från dagen, men insåg det skulle bli ganska mycket i längden!
Men här kommer 2 bilder. Var ju tänkt vi skulle äta på taco bar, men vi skulle tyvärr fått vänta på bussen i över 1 timme eftersom det är söndag, och man bor där man bor! Men fram till sak, söta Danielle bjöd mig på pizza. Tack babe. ♥



För övrigt kom vi in till Birsta. vi gick runt, och självklart hittade man massa saker. Men man kan ju inte köpa allt fast man skulle vilja det.


Just nu sitter jag för tillfälligt hemma hos mamma. Är mätt och belåten efter godmat och en bakelse som jag nyss tryckt i mig. Känns som jag ska rulla fram. Haha!

Annars ikväll har jag spelat Bingo med mamma. Var kul och trevligt. Dock vann jag inget, men var nära. Men mamma vann däremot 200 kr tror jag. Haha inte mycket, men är så man kan gå ut och äta något som hon sa.

 

Nu ska jag byta kläder, sen ska jag gå till Daniella och fixa håret + hennes. Får väl se hur det blir, men vi hörs imorgon. Sov gott och ha en fortsatt trevlig kväll alla. Puss!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0