JAG VILL HA SOMMAR NU!,,

Shit vad jag vill ha sommar. Längtar verkligen, och det är bara 7 veckor kvar eller vad dom sa idag. Galet nice!
För övrigt börja jag känna att det är dax för fest snart. Men får se hur det blir imorgon med Fannys fest osv.
Men siktar att Johan ska komma hit, och vi ska äta en köttbit och dricka lite vin och bara mysa. ♥
Annars är det valborgs och troligen Station 8 om 2 veckor. Och då brukar det alltid bli lite extra partaj!

Nu ska jag städa lite! sen ska jag ta en dusch och äta något, sen försöka göra en tidigkväll..

En bild på Bingo, jag och Isabelle för drygt 2 månader sen snart!



Kommentarer
Postat av: Ramatu

Vill också ha sommar nu:) orka med skolan<3

2010-04-16 @ 12:36:22
URL: http://www.raams.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0