"Jag har allt jag behöver och vill ha, och ingen kan stopa min lycka.."

Hejsan!

Super glad idag, och känner mig lyckligt lottad! Sitter och lyssnar på sötJohans musik på spotify, nog har han bra låtar, men har självklart bättre på min..
Gårkvällen var mysig, Johan kom hit efter han slutade. Vi åt middag och delade på en Xcider. Mm!
Sen hade jag köpt en låda med cocos bollar! Sjukt gott. Vi myste på och såg på film, och gick ut en sväng.
Sen på kvällen gjorde vi goda mackor som vi tostade. Mm, så gott det var. :) För övrigt hade jag Johan hos mig här hela natten också. Kan bara säga , känns som jag är kär på nytt fast jag känt denna killen i drygt 4 år.


Hade praktik idag, men mådde som konstigt imorse när jag vaknade. Men klev upp och fixade mig i ordning. Men kände mig ändå konstig när jag satt på bussen. Så gick till skolan och förklarade läget för surtanten? JA!
Blev lite diskussioner, men det löste sig och jag ringde till min praktik och förklarade läget.
Johanna var på skolan idag, så passade på att prata ut med henne om lite saker. Känns bra och var helt klart värt de. Blev även så att när hon skulle gå till sin praktik så haka jag på. Tänkte jag kunde träffa Johan en sväng på samma gång eftersom hennes praktik ligger precis bredvid där. Så jag och Johanna gick dit och tog en cigg med han. Sen följde jag Johanna till sin och stod säkert och pratade med hon i 30-40 min :P Slutade med att hennes handledare fick säga till hon 2 gånger! Jasi, vad ska man säga..
Nu ska jag se på avsnittet med Andra avenyn som jag missade igår, sen ska jag på möte.
Blir kanske så att Isabelle följer med hem hit sen idag. Hoppas!

Men vi hörs sen mina vänner och ja, haha ovänner? :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0