Inte lätt..

Såna här gånger skulle det inte skada att få bo närmare sin mamma eller pappa.
Okej 40 mil, det är 6 timmars bussresa till mamma.
Men över 100 mil hur många timmar kan de ta?
Nä skulle inte skada att ens mamma eller pappa bodde närmare en, och kunde ta hand om sin sjuka dotter just nu.

Men nu ska jag inte vara sån, Johan och hans kompis kanske kommer förbi mig, så då har jag lite sällskap.
Sen ska Johan troligen sova hos mig inatt igen. Finns inget bättre än att ha det bästa vid sin sida. ♥
Tyckte dock lite synd om Johan inatt. Att han fick ligga bredvid mig som var mer än varm! Han behövde inte ens något täcke på sig vissa gånger.. Haha!


Men nu ska jag springa ner, får lite sällskap nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0