Hmm, lite trött efter helgen trots allt!

Ja då åkte bästaJohan hem för bara en stund sen. Han var så fräck som stack med "min" baggium tröja, haha nä skämt o sido. Känns då tomt här nu efter att tillbringat en helg tillsammans med han.
Men tur det inte dröje länge innan vi syns igen. För övrigt är jag nöjd med helgen. I fredags blev det ju party, sen igår var de en lugn och mysig lördag, men det behövdes.  Annars idag har vi kollat på film, varit ute en sväng, "sparat på vatten" HAHAH! mm, ätit mat men även godis. Sen bara umgåtts, så är nöjd med helgen.

Imorgon har jag praktik sen blir det nog så att Isabellebubban följer mig hem, så det blir prima!
Nu ska jag diska och ta och ringa till hon, men vi hörs sen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0