Hahahahaha....

Var länge sen jag skrev om jag vad hissar och dissar.. Så jag tänkte slänga upp om det nu, var som sagt ett tag sen.
Haha! E N J O Y



Började klart med hissar! Jag hissar mitt liv för jag har fina vänner samt andra nära och kära. Och livet är underbart. Gillar lugna sköna hemma-kvällar , men även roliga ute-kvällar när man kan gå ut och dansa och träffa lite nytt och trevligt folk samt ta sig en drink.  Klart man har sina sämre dagar.. Men det är inte mer än mänskligt. :)



Vet inte om det finns så mycket att säga om det här.. Dissar O´learys för det är ett tråkigt ställe, samt tråkigt folk.
Foki för hennes blogg är tråkig, lite Emo style, och för att hon tar hem så mykcet googlade bilder. FUSK!
Haha! , sen tycker jag man borde växa ifrån "lillapappa" innan man räknas som "vuxen" :)
Och sen tycker jag det är fegt med folk som ska snacka massa om andra folk. Vet att saken är den att dom själv har problem, men börja bli sjukt less på dessa/de folk. Kanske dags att snacka mindre skit så det kan stinka mindre ur deras käft.
Sen tycker jag man kan stå för sina åsikter än att bara skriva om dom.. Som på msn, eller något liknande. Tyvärr inte sant meeen..
Blev mer sagt än jag trodde, men det skadar inte. Menar dock inget illa med detta, är bara ärlig och står för det jag tycker!

Kommentarer
Postat av: tralala

hm enligt vad jag har hört så drar du in din morsa i allt möjligt när du ligger i skiten för att klara dig ifrån ett bråk.. Tkr du är den sämsta personen att klaga på pappgrisar, betyder ju bara att man är öppen med sin familj hahah, kissie stilen funkar inte ;)

2010-04-06 @ 22:20:03
Postat av: Anonym

2010-04-07 @ 00:20:43
Postat av: ägaren av bloggen! :)

Man ska inte lyssna på så mycket. ;) sen har jag stått på egna ben sen 12 åring, och jag klara mer en bråk! Så tycker inte man ska skriva så mycket med de man inte vet.

Men den som skriver verka ju ta åt sig.

Men som sagt går bara efter vad jag sett och erfarenheter av folks "beteende" :)

Kissie style? haha okej, men den verka funkar skit bra! :D

2010-04-07 @ 12:46:38
Postat av: beundrar

kung!

2010-04-07 @ 14:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0