God morgon mina sunshines!

Vaknade för ett tag sen, och tog mig en snabbdusch. Pallade inte fixa mig speciellt mycket idag, så fick sova lite längre. Skööönt! Jo skulle sminka mig och fixa mina ögonbrynd. Asså guud, jag är inte smart. Men iallafall. Jag skulle fixa dom och vässa min penna lite. Självklart är jag så smart att jag tappa ner den i toan. Ohh! never att jag trycker ner min hand där. Så nu har jag spolat ner min stackars vässare. Jaja, tur man kan köpa en ny.

För övrigt var jag med Isabelle och Daniel igår kväll, så blev inte något bloggande igår typ mer än min söta video.
Haha, man blir ju bara kär. Nu ska jag slänga i mig lite fixa, sen sätta upp håret och sen traska iväg till bussen. Men vi hörs sen, då ska jag komma på något bra att snacka om. Men har en stor sak att snacka om, men det tar vi sen.
Kram kram! ♥

Är den hä sötnosen jag ska berätta en sak om.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0