Söndag

Hejsan sorry att jag inte skrivit något underhelgen! Men ska sanningen fram så har jag nästan bara umgåtts med Johan, vilket behövdes. Var lite småtjafs och annat i söndags, men allt är lugnt och de är inget jag behöver gå in på.
Lite om helgen.. I fredags var jag mest arg,sur,ledsen och förbannad. Men de löste sig så for hem till Johan och pratade lite och småkollade på film innan vi gjorde en tidig kväll.
Lördagen var lugnt och fridfull, men stackars Johanna var bakis som bara den, haha men så går de!
Annars var vi hemma hos mig efter 7 och kollade på film och åt chips och dipp och kollade på nån skräckfilm som Johan ville se..
Sen idag har jag varit med Johan och de har absolut inte hänt för mycket. De mesta som har hänt är väl att vi sett på film idag "igen" och även fikat lite kakor och även varit ute en sväng i de fina vädret. =)
Jo jag har även hunnit plugga klart de sista jag hade i matten så de känns skönt!
Nu är jag i allafall ensam, vilket betyder att min Johan inte är här.
Nu ska jag då passa på att ta mig en dusch och sen ner och dricka lite te och även ta mig en macka, sen ska jag slå på nån film eller nån serie och försöka göra en tidig kväll.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0