Det var kul så länge de vara =)

God kväll!
Jag vet att jag sugit på att uppdatera dom sista dagarna men de har berot på att jag varit sjuk + att jag haft fullt upp med massa annat..
Kan börja med att teorin har kommit igång nu, så de är nice. Haha fast idag gick de lite för långt med Johannas skrattattack inne på lektionen men vadå? de är sånt som händer var hur som helst kul! =D
Annars idag kom studiebidraget plus lite mer pengar så hade ganska bra med pengar idag från början, men lyckades spendera drygt 1600 kr! inte okej jag vet, men var seriöst tvungen att köpa lite kläder, skor, smink, duschcreme och massa annat smått och gott.
Annars ikväll färgade jag Johannas hår och hon färgade mitt, så nu är båda redhead.


Här kommer lite bilder på några kläder jag köpte idag..
Nice nice..





Här är lite gran av de jag köpte idag, köpte en tröja till men den blev så konstig på bild så struntade i att lägga upp den.. Annars var me mest smink och massa annat smått..


Sen finns de även en bild på alla mina kvitton!
Inte kul att se efteråt..


Nä nu ska jag fixa de sista sen ska jag gå och lägga mig och vänta på att min babe ska ringa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0