Dagens

Hejsan igen.
Ikväll har jag tillbringat min tid med Johanna, lika kul som alltid.
Mm, gjorde kladdkaka innan hon kom, haha tyvärr kom hon på mig när jag smakade lite av smeten! Haha, BUSTED.
Vi hade då en lugnt kväll, kollade lite på tv och väntade på att kladdkakan skulle bli klar. Vi kelade även lite med Ramses, alltså en hund. Men vi åt lite kladdkaka och försökte få igång Saw filmen, långt om länge gick de, tack vara Cici.

Lite kort om skoldagen..
Datakunskap på morgonen. Vi skulle ha lite redovisning om de vi gjort med Powerpoint, min och Saras var självklart bäst om Delifiner. Fast Johanna och Fannys var inte så dålig heller mer än att dom hade om äckliga grisar.
Men men, sen har de inte hänt så speciellt mycket mer, vi hade typ engelska resten utav dagen, ganska drygt men imorgon blir de lite bättre förhoppningsvis.



Nu ska jag hämta min tvätt sen ta en snabbdusch sen försöka lägga mig så jag får mig upp imorgon.
Imorgon blir de nämligen gemensam gympa med några klasser så bäst man är pigg så man orka ha brännboll.
Natti natt, pusss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0