Usch sånt väder!

Helluu. Idag har de hänt saker för mig för att vara söndag.
Klev upp runt kl 11, fast egentligen 10 för att klockan ställdes ju om inatt.
Hur som hellst ställde om klockan en timme imorse, sen gjorde jag fika osv med mamma efter de hoppade jag in i duschen för att sen fara till ett "hemlis" ställe, och så blev de. =)
Kom i allafall hem nu för bara en liten stund sen, har även cyklat nu ikväll när de småregnar USCH inte kul..

Nu ska jag ta en varm dusch innan jag ska se ensam mamma söker..
Skriver kanske ett inlägg inna jag går och lägger mig, puss!



Kommentarer
Postat av: Helena

Nu har jag oxå kollat upp dig..ler

Tack snälla du för snälla ord... Ha det gott!!!

2009-10-25 @ 20:37:50
URL: http://www.tv3.se/helenasblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0