Shit sån seg dag!

Hejsan idag har de varit en seg dag. har inte sovit mycket inatt, så är inte så konstigt att jag är så slut som jag är.
Idag har vi alla från min skola varit på John Bauer skolan. Var nån kille vi skulle lyssna på, nog var de intressant, men mindre intressant var de när jag börja stänga ögonen och blundade ett tag. HA Johanna och Sara lyckades även få med en bild, inte nice!
Nä, nu ska jag ladda ner nån film och vänta på att de blir mat och sen ännu vänta på att min älskling ska komma och umgås med mig ikväll..


En bild på mig och söt Johanna sen lördags! =)


Kommentarer
Postat av: Forciiiiieh

ser bra ut brudarr ;)

2009-10-06 @ 22:02:40
URL: http://forciie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0