Sen söndags kväll

Hejsan hejsan! Om ni undra varför jag inte skrivit på ett tag så beror de på att jag tillbringat min helg hemma hos Johan och Johanna, och bara haft fullt upp med en massa annat.
Fredagen var som sagt lugnt, jag och Johan hade film kväll med massa godis, och Johanna den grisen hon var ute på krogen med Isabelle! men de förtjänade hon säger vi. =)
Lördagen var seg, jag klev upp runt nio och gjorde bröd med Helen den morgonen.
Johan sov och de gjorde även Johanna också som var ganska bakis, men så gåååår de!
Som sagt lördagen var seg, men ut skulle jag och Johanna i allafall på kvällen så, de var inget snack om den saken..

Under lördagskväll for jag och Johanna in till stan för att umgås med Fanny, Sara, Isabelle och Fredrik då.
Var tänkt att vi skulle vara med två andra också men så blev de inte, men sak samma.
Vi for till Waynés och var där ett ganska bra tag innan vi skulle dra till nån fest hos nån tjej som tydligen fyllt 18 år eller hur de nu var!
Men tog hur som hellst ett bra tag innan vi for dit. Vi tog de ganska lugnt med förfestandet på Waynés..
Runt halv 11 tiden fick vi tummen ur arslet och började röra oss mot den andra festen..
Men innan vi kom dit var klockan nästan runt 11! och vi såg även att folk började röra sig därifrån, inte nice..
Vi var där drygt 10-15 minuter sen var de dags att röra på sig igen för vissa skulle tydligen till krogen..
Men under den lilla tiden vi var på festen så han man träffa en och annan som man känner lite, så de var kul. =)

De som hände sen var att fara tillbaks till Waynés och sitta där en stund innan vi skulle röra oss mot Max för att äta lite. Johanna och Isabelle däremot for en snabbis på krogen, tänkte göra ett försök men när jag såg att dom frågade om legg så var de bara skit samma. Så de blev att sitta på waynés ett tag och umgås med dom som var där.
Hur som helst så blev de Max, fast de blev drive in för mig och Johanna för vi skulle få skjuts av Ante hem till henne.
Så de är ungefär så min helg sett ut, och förutom idag så har de bara varit lugnt.
Jo jag och Johanna var så duktiga idag, vi gjorde nämligen tacos till middag, rååå gott.
Nä nu ska jag sluta skriva, är skola imorgon och jag är ganska så trött..


Lägger upp lite bilder från igår,
fast vissa kanske blir lite mer oseriösa efter som!



De var de, nu ska jag sova PUSS!



Kommentarer
Postat av: Forciiiiieh

johanna ser onödigt sliten ut på sista ;)

2009-10-05 @ 20:03:37
URL: http://forciie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0