Lovely

Tjosan trosan!
Idag är de måndag så det var självklart skola.
Det började med en lugn start, fast självklart med Johanna vid sin sida. =)
Runt lunch blev de lite mer fart, för då kom Emma och åt lunch med mig och Johanna sen var hon på skolan tills 3 med oss, nice nice!

Följde med Johanna och Emma till djursaken för dom skulle boka nån tid till sina dogisar, men han dock inte vara där så länge, skulle hinna till Vintergatan för att köpa lite godis till mig och Johan som vi skulle ha nu underkvällen.
Blev då två påsar bilar, fast en med bildäck "Mmm"

Nu sitter jag här i allafall och väntar på att Johan kommer så vi kan kolla på Johan Falk Vapenbröder och äta godiset.

Slänger upp en gogglad bild på godiset jag köpte idag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0