Louise uppdatera!

Tjenis! Idag har de varit en trött dag, Ha börja nästan bli en vana nu och de är inte okej.... Men men, fram till sak.
For till skolan imorse, var ganska trött och man kan säga lite att de var Johans fel! fast lite mitt med.
Hade matte på morgonen, mådde verkligen inte bra plus att jag mådde illa så gick och la mig i soffan.
Vaknade av att Sara och Fanny frågade om jag skulle följa och äta men kände att jag orkade inte. Dom sa även att vi hade slutat för dagen, ha 2 timmar på skolan, inte illa ganska skönt med andra ord.
Satt och funderade på hur jag skulle göra med teorikursen osv för den var ju idag.
Beslutade då mig först för att skita i den, men ändrade mig när jag funderat ett tag.
Hur som helst tänkte ta 12 bussen hem, men blev inte så heller, istället träffade jag Isabelle sen ringde jag och bestämde med Johanna att vi skulle ses också och så blev det..
Så jag, Johanna, Isabelle och Emma var på stan tillsammans idag, och var kul!
Och söt Isabelle bjöd mig på en hamburgare idag, så snäll. Men ska bjuda tillbaka som jag lovade.
Annars flummade vi bland annat med att prova massa glasögon! Haha, tyvärr så råkade jag ta bort bilden på mig och Johanna tillsammans så kan tyvärr inte lägga upp den! =(
Nä nu ska jag ringa min pappa sen ska jag plugga Arbetsmiljö och säkerhet tills imorgon!
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0